За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

Адрес в PayPal: tfkibts@abv.bg

ПРОСТРАНСТВО

Стил

четвъртък, 31 март 2016 г.

Нека силата бъде с мен


Разрушителна сила в мен напира
и не може тогаз никой да ме спира.
Ускорение безгранично с устрем набира
и към враговете ми мощно тя се събира.

Размери няма - нито време,
за противниците ми голямо бреме.
Страх ги хваща - всички плачат.
Чудят се къде да скачат.

С мощ озарявам небесата,
огън и жупел се леят от недрата.
Грохот тътне - ада влача!
Спирка нямам и задача.

Сам съм срещу всички други,
без да имам за това заслуги.
Искам само в безбрежните простори,
порта към пъкъла за тях да се отвори.

Клетви и молби не спират века.
Туй ще стане щом го река!
Сили имам, но полека!
Де да ги стоваря? Дека?

В това върховно начинание,
разум няма, нито знание.
Безумно хвърлям се напред,
без да тача тука ред.

И на края щом ги стигна,
нищо добро не ще постигна.
Най-добре във тази битка,
друг да взема да се ритка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

МОДА